neděle 22. srpna 2010

There's ghost in me who wants to say I'm sorry. It doesn't mean I'm sorry.

Asi jsem cynik, obrázek, kterej mě má chránit před nemocema (mluvila jsem o něm ve starším postu), nyní slouží jako záložka do Deníku Bridget Jones.

Uvažuju, že si zrušim profil na FB. Ptám se sama sebe, na co ho mám. Jo, asi by mě mělo zajímat, že Anička Anýýýýsek Novákůůů se dala po čtvrtý zase dohromady s Pepou Namakanym Doležalem a na potvrzení jejich hluboký, nekonečný lásky mi přímo do ksichtu naservírujou padesát téměř identických fotek, kterak se navzájem olizujou někde venku na trávě. Dál by mě asi mělo zajímat, že Danča Ujetá ッ byla včera na šílený kalbě, dneska vstala ve čtyři odpoledne a je jí šíííííleně blbě, vole XDDDDDDDDDDD, že Peťánek Králíků měl k obědu rybu a že Zuzanka KůlHolčina Zímová jde odpoledne ven s těma svejma zlatama :-**************************. No, kupodivu je mi to úplně u prdele. Kdybych měla vyházet ze svých "přátel" všechny, co mě nazajímají, zbylo by mi tam snad pět, šest lidí.
A mně je jasný, že Haničku Honzíka Němečkovou nezajímaj hlášky z Will & Grace, že jsem na tumblr, Dan Le Sac vs Scroobius Pip a děsně chytrý citace něčeho, co jsem kde četla, zaslechla, viděla nebo řekla. Tak si řikám, proč si dělat násilí.
Na to, abych se pochlubila, co zrovna dělám, mám Twitter, na další podobný Tumblr, na vykecávání Blogger... Tak na co FB?
A přestaňte mě laskavě srát s článkama, že FB není bezpečnej. No není, když si půlka lidí nenastaví soukromí a pak jim každej může čumět na zeď i na fotky. A když téměř každej používá úplně zbytečný aplikace o ničem, co taky soukromí narušujou... ale oni vám to tam napíšou, ne že ne. Oni napíšou, že budou mít přístup ke všemu, jenže to vyžaduje čtení a to je asi moc práce...

Čtu Hořké zrání Adriana Molea, ale nic mi to nepřináší, protože mám moc mizernou náladu. Čtu Lady Fuckingham a obdivuju Wildea.
Viděla jsem Knocked Up a celej film přemejšlela nad tim, že Ben si žil svůj veselej nezávaznej život, pak mu do cesty přišla hezká holka, co s nim omylem otěhotněla, rozhodla si to nechat a hned po něm aktivně začala požadovat, aby vyzrál, dospěl, našel si práci, přestal dělat tohle a začal dělat tohle... Prostě aby popřel všechno, čím do tý doby byl. Špatný. Ale vtipy fajn.
"I don't fucking like hospitals."
"I know but Jonah, this is beautiful. I just think you need to relax and embrace beauty of another life joining our gang. We're having a baby. We are having a baby!"
"I'm not having shit besides fucking panic attack. There's probably fucking room back there full of dead bodies. You guys wanna be here when it rolls out and fucking coughs malaria into our face?!"
A taky jsem viděla film Adam. Jednoduchej příběh o tom, jak kluk potká holku. S tim rozdílem, že kluk má Aspergerův syndrom. Krásný. :)

Neskutečně mě baví Tumblr.
A je mi smutno. Moc smutno.
A nemám nikoho, kdo by mě vyslechl. Koho by to zajímalo.
A stejská se mi. A ptám se sama sebe, jestli se tomu člověku, po kterym se mi stejská, po mně stejská taky nebo je rád, že má konečně klid.

Žádné komentáře:

Okomentovat