sobota 7. srpna 2010

This is me I love myself, yeah, fuck everyone else.


Dnešek byl až neuvěřitelně pohodovej. Neuvěřitelně.

V sedm jsem vyprovodila tátu a bráchu jedoucí do Německa, pak si zase lehla a spala do deseti. Následovala muffinová snídaně, meruňkovej čaj, The Sims 3 a průběžný čtení Bridget Jones (miluju jí!). Pak lehkej oběd (rejže se zeleninou, aw), hraní The Sims 3, horká čokoláda, Harry Potter a Princ dvojí krve s maminkou, bonboniéra a šílenej záchvat smíchu při scéně, kdy Brumbál umírá (Mamka zoufalá, utírající si slzy do trička: "To je tak dojemný!!" :D:D). Pak zase chvíli hraní (zamilovala jsem se do svý vlastní Siminky :D) a teď se chlubim, jak jsem se měla dobře, poslouchám u toho 3Oh!3 a chystám se, jak si půjdu pustit The Real L Word... Nebo Skins... nebo něco úplně jinýho. :D

Potřebuju dopsat ten zamilovanej článek o L Wordu a napsat ty další věci, co plánuju... Vzhledem k tomu, že má zejtra lejt taky, tak bude času dost... Pokud nepodlehnu svodům svý krásný Simky, kterou mám tak ráda, že si ani nepamatuju, jak se jmenuje... :D Ale vypadá švédsky, to je hlavní. :D

Ústí (tam bydlim :D) a okolí je tak nějak mírně pod vodou...

"Jupííí! Jupííí! Cleaver chce mé tel. číslo. Jsem skvělá. Jsem neodolatelná bohyně sexu. Huráááá!
...
Panebože, copak jsem taková šereda? Nemůžu uvěřit tomu, že jsem se dokázala přesvědčit, že budu celý víkend pracovat, zatímco jsem stále měla v záloze rande s Danielem. Hnus: dva dny jsem čučela jak psychopat na telefon a v jednom kuse žrala.
"

Čtěte Bridget Jones! Dívejte se na Bridget Jones! Milujte Bridget Jones! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat