čtvrtek 5. srpna 2010

If you fuck me, mister, it must mean you love me.


  • Poslouchám Dresden Dolls a Birdeatsbaby. Tak nějak dokolečka.
  • Píšu článek o L Wordu. Chtěla jsem napsat nějakou objektivní kritiku, ale zvrhlo se to v oslavný chvalozpěv. Tak to musim trochu přepsat, zkrotit, vymazat juchající citoslovce a tak, no...
  • V sobotu odjíždim do Německa na týden. A ne, netěšim se.
  • Začala jsem psát i něco delšího. Jsem v začáteční fázi podle The Hives - mluvim o tom, plácám sama sebe po rameni, jak to bude dobrý, ale v konečnym výsledku nedělám v podstatě nic. :D
  • Začala jsem znova zapalovat svojí voňavou skořicovou svíčku.
  • Mám nějakou podnikavou náladu. Uvažuju, co všechno potřebuju na sebe, jak si vylepším pokoj, co ještě napíšu do blogu... kdybych se nekrotila, už mám seznam toho, co budu potřebovat do školy. Ale to je depresivní seznam, kterej budu dělat až na konci srpna.
  • Chystám se na novýho Shreka. Jako správnej lůzr tam nejdu s partičkou vysmátých kamarádů (kde bych takový lidi asi vůbec vzala?), ani s mým přítelem (Ústí je jedno velký panoptikum, jehož zrůdy jsou sice tupé, ale nejsou hluché ani slepé a tím se to všechno komplikuje), ani s nejlepší kamarádkou (nemá čas), ale s bráchou. Smějte se mi.
  • Asi jsem závislá na ledový tříšti.
  • Baví mě sem cpát nicneříkající nekvalitní fotky z mobilu.
  • Nesnášim herce, co neuměj hrát.
  • A jdu se dívat na L Word, protože se mi chce....