neděle 19. září 2010

Pick up a penny, can somebody tell me where am i supposed to be?

Rikam si, na co mam vlastne blog. Vlastnictvi kazde veci na svete je treba si oduvodnit, protoze v opacnem pripade jeji vlastneni ztraci smysl...
Blog je pro lidi, co maji co rict. Ja nemam co rict. Ja jsem prazdna jako vyfouklej balonek. Jsem hrozne sebestredna, protivna, tvrdohlava a rozmazlena holka v brejlich s cernou obrouckou a nezajmem v obliceji. Nejsem zajimava. Nicemu nerozumim. Jakmile se neco da pochopit spatne, pochopim to spatne. Kdyz premyslim, delam obrovske objevy, ktere jsou ostatnim lidem davno znamy. Nic si nepamatuju, nic neumim, vsechno je problem. Zaroven vim vsechno nejlip, rada vyhravam a potrebuju mit posledni slovo. Jsem paranoidni. Mam obdobi, kdy jsem stastna a sama se sebou smirena, a mam obdobi, kdy je mi vazne mizerne a nemuzu se ani do zrcadla kouknout.
Jsem introvertni extrovert.
Melancholicky flegmatik.
Potrebuju blog, abych vypoustela paru.

No, kde jinde bych se mohla zatvarit otravene, imaginarne vysplhat na imaginarni drevenou bednu, imaginarne si urovnat sve imaginarni kazatelske roucho, imaginarne nasadit vyraz boziho posla a deklarovat, ze...
At si kazdej rika, co chce. Je mi jedno, jakej supermozek s tim prisel, ale vysoky kliny jsou hnus a nejhnusnejsi hnus je, kdyz se jedna o uzavreny kotnikovy boty na vysokym klinu. Jako vazne? Drahe slecny, divky a pani, vite, ze to vypada jako kopytka?
Asi je to pohodlnejsi nez normalni podpatky, ale kdyz uz dat prednost pohodli, tak radsi zadny podpatky nez tyhle kopyta, radsi podpatky nez vetsi pohodli.
Obri nerd brejle ma snad dneska uz kazdej, kdo se aspon minimalne venuje mode. Krome me. Ze zacatku se mi libily... Co to kecam, libej se mi doted, ale nechci je uz jenom proto, ze dneska je ma vazne kazdej. A to i tady v Usti (priserna dira, vetsi vesnice, bordel, protahly ksichty a urputna snaha tvarit se jako mesto). Nechci nerd brejle, protoze je nosi i takovy holky, co jsou schopny se od hlavy k pate ohaknout v New Yorkeru (ewwwwwww!!!). Krom toho nosim dioptricky, takze by to bylo bud slepe mzourani, nebo investice do dioptrickych, tzn. par tisic za obroucky a nekolik set za skla. Abych chodila po svete v brejlich za ctyri tisice, pricemz temer ty same muzete v c&a koupit za 125,-, na to fakt nemam, nehlede na to, ze nevim, co bude za rok. A ja si brejle kupuju tak, abych si byla jista, ze ani za tri roky si v nich nebudu pripadat jako magor.
Uz pul hodiny se mi chce hrozne spat, pripada mi, ze nedavam smysl a zvanim kraviny.

Umim nakupovat. Mam sestej smysl na slevy (bryle Dolce & Gabbana [furt tomu nejak nemuzu uverit :D] za pulku jsou jasnej dukaz), kdyz vidim vec, co se mi libi, nejprve si v hlave projedu svuj satnik a zhodnotim, jestli to tam bude zapadat, rychle se rozhoduju a v kabince delam klidne i akrobaticky kousky, abych zjistila, jestli mi obleceni sedi spravne tak, jak chci, protoze se opravdu, opravdu nechci pripojit k holkam, co si drepnou a tim se vsem pritomnym naskytne exkluzivni pohled na jejich poodhalene pulky, idealne jeste prerizly velice sexy snurou z tang (ewwwwwwww!!!!). Tanga netaham, ale zadek mam a vazne nepotrebuju, aby ho videl kazdej.
Bavi me radit ostatnim. Vzdycky uprimne sdelim svuj nazor a nekdy jsem tak uprimna, az jsem kriticka, na druhou stranu, i kdyz si toho malokdo vazi, jsem k nezaplaceni (skromnost nade vse), protoze vam bez skurpuli reknu, kdyz vypadate blbe.
Proto nesnasim, kdyz si s sebou vezmu radce, kritika a osobni nakupci v jednom a dotycnej pak hyri vykriky jako "Tobe slusi vsechno", "Dobry" nebo idealne "Nevim, podivej se do zrcadla".

A vite, co jeste nesnasim? Kdyz mate neco zazityho, proste nejakej takovej rad, co se opakuje kazdy vsedni den. Jako spolecny odchod ze skoly s nejlepsi kamaradkou. Uz od prvaku. A pak si pritanci, nehodlam mluvit sproste, nejakej pakos a ocekava, ze vsechno bude tak, jak on napiska, navzdory tomu, ze ja a ona mame veledulezity plany, co byly domluveny den predem, nikoliv hodinu predem (ze, pakosi).
Takze, drahy pakosi, az zase budes planovat a chtit bejt s R. osamote, nekam ji pozvi a rozhodne necekej, ze jak si pisknes, ona pribehne a ja pujdu do centra kanalama nebo lusknu prstama a na tu pulhodinku uplne zmizim ze sveta, abys ty s ni mohl jet do mesta sam, stat tam na zastavce s ni sam a pak hned odjet domu.
Pokud jsi mel neco naplanovanyho, mel jsi to rict, ja bych se mozna i uklidila, pro R. cokoliv. A ten protahlej ksicht a nasledny nastvani a ublizenost sis mohl klidne nechat, nejsme kurva ve skolce a navic to zajima akorat tak R. a ty je to pak zbytecne lito.
Argh, taky tak neradi vidite, kdyz se lidi, na kterych vam zalezi, zahazuji s takovyma... nesympatickymi lidmi?
Nevim, nevim, nemam ho rada, nelibi se mi (tentokrat nemyslim vzhled, myslim tim, ze ma v sobe neco, co se mi nelibi, tezko se to vysvetluje), dokaze se chovat uplne blibne, ze bych mu vrazila i ja, takovej nekonfliktni clovek (:D), a je mi jasny, ze bych to nemela probirat tady, je to delikatni situace, ale me to proste tak hrozne stve, ze to potrebuju ze sebe dostat, abych mu treba jednoho krasneho dne neurvala hlavu od tela a nekopla ji pod stul.
Ale ona ho ma rada a ja mam rada ji, takze zatnu zuby a budu to respektovat.
I kdyz po tom, co ze me udelal vterku, krovi, zavazi, kybl cihel, stin R., pritez, vlezlou blbku, zaclanejici kravu a haticku, ze sebe asi ani ten falesnej usmev nevydoluju.
Protoze ja jsem normalne jela s kamaradkou ze skoly do mesta (jako kazdej den) zaplatit bryle (bez sebe nadsenim). To, ze se vetrel k nam, jsem jakz takz skousla, ale to jeho nasledovny chovani a uraznost (!!!!), ze ja jsem byla ta navic... To jako ne.
Ja si musim zvyknout na nej a on na me. A ja narozdil od nej nebudu delat detinsky kina a urazet se, ja si uvolnim paru tady na blogu a az ho priste uvidim, pozdravim, vzpomenu si, jak jsem si tady pekne postezovala a vsechny sarkasmy si necham pro sebe.
Pochybuju, ze si tohle kdy precte, ono by bylo lip, kdyby ne, ale...
... Jestli si to prectes, tak ti asi uz konecne bude jasny, ze mam s tebou problem a dle tvyho chovani (a tim myslim nejen situaci ze ctvrtka) soudim, ze ty mas problem se mnou. Pokud mas zajem to vyresit, uplne bude stacit, kdyz budes ve svete R., protoze ji to dela stastnou, a nebudes zasahovat do myho sveta. Je se o R. s tebou klidne podelim, ale, pardon, ted budu asi znit jako majetnickej rozmazlenej fracek, furt plati to, ze ja se delim s tebou, ne ty se mnou, takze pokud nekdo neni nekde vitanej, jsi to ty a ne ja a myslim, ze je to jenom fer, vzhledem k tomu, ze se ti R. povedlo za tech par mesicu, co ji znas, ublizit tolikrat, ze bys zaslouzil po tlame. Az to vsechno odcinis a dokazes, ze umis bejt hodnej kluk, tak pak teprv ucouvnu. (Jsem bohyne pomsty. :D)
A kdyz uz jsme u toho, nelez mi laskave na blog, diiiiky.

Jdu spat. Napruzena. Protoze me to pokazdy nastve, jakmile si na toho pakose vzpomenu.

Žádné komentáře:

Okomentovat