pátek 17. září 2010

P.S. Zabil jsem ti psa

Predem se omlouvam, ze tento post bude vyslan do sveta bez hacku a carek. Ja za to nemuzu, na iPad jeste nebyla vynalezena ceska klavesnice. *vycitavy, ublizeny pohled*
Doufam, ze Apple nejakou planuje, ted se mi stava, ze i na normalnim PC prestavam psat hacky a carky a pak tvorim naprosto hybridni slova.

Dlouho jsem se neozvala, tak se ozyvam ted. Nalakovala jsem si nehty, a tak si vetram, abych se v noci nezfetla vypary z laku a odlakovace. Jsou sedy. Ty nehty. A predtim byly krvave rudy. A osklive opryskany, fuj.
Uz jsou to snad ctyri roky (pet?), co jsem naposledy vysla ven bez nalakovanych nehtu... No, podle toho taky vypadaj, ze...

No, hm, tak co delam.
Chodim do skoly, cela nadsena, fakt.
Letos me vazne bavi zsv, bereme psychologii a uz jsem si zabrala referat na deprese. <3
A v literature jsme brali Proklete basniky.
Pri te prilezitosti jsem konecne zkoukla film Total Eclipse. Je skvelej. :)
Konecne jsem se zaregistrovala do knihovny.
Rozecitam si porad novy a novy knizky a nemam cas je docitat. Mam jich doma 20 a stydim se za to, ze je nectu. Nebo jako ctu, ale ne tolik, jak bych chtela.
No, momentalne ctu Mechanicky pomeranc. V pocitaci mam ten film uz par let, ale jeste jsem se k tomu nejak nedostala (jaksi z nej mam trochu strach...). Tak mi to treba neda a konecne se na nej podivam.
Mam pocit, ze na nic nemam cas, protoze se furt neco deje. Pisemka z tohohle, zkouseni z tohohle... V utery jsem byla s mamkou v divadle na Zenitbe. Je to aww a fakt vtipny, coz mi pripomina, ze jsem si to vlastne chtela sehnat... Grh. Shanim si novy brejle, byl to porod, ale mam vybrano, napul zaplaceno a bud zejtra, nebo v pondeli si pro ne jdu. Fotku kdyztak pak mrsknu na tumblr, tam taky kurna nic nepridavam. :/
Nebo sem. Nebo oboji.
Tyjo, doufam, ze se na blogu aspon tenhle "zapis" objevi, kdyz se s tim tady seru misto spani.

Normalne hodlam o vikendu lehnout, dat na sebe deku, pustit si klidnou hudbu typu The XX, cist si a vstat az v pondeli rano. Ja fakt nikam nejdu, netahejte me nikam! Jsem utahana jak taznej kun, mozek mi zacina povazlive kasovatet a nemam na nic cas, kurva.
Mluvim sproste. Hrozny.
Jinak pristi tejden se zacina krasne malovat, uz mam pisemku ze slovicek z nemciny, mluvnicky opakovani na prisudek z cestiny (prdel je, ze tomu nerozumim, neumim to a nemam se to z ceho ucit, ja se mam), v pondeli mi zacina kurz nemciny (slecna se rozhodla maturovat z nemciny... protoze ji nic jinyho nezbyva), v utery uz mam dohodnuty Frisco s kamosem a jsem si jista, ze i dalsi dny se povazlive zaplnej casem.
Hrozne jsem pres prazdniny zlenivela, zvykla jsem si na svoje nejmilejsi nicnedelani, velmi produktivni cteni starych Filteru, civeni na silne intelektualni filmy a pravidelne obr davky serialu... Tve, ja snad naposledy Will & Grace videla o prazkach, no to je situace...
Zkratka a dobre, ten skok z linyho niceho do vysoce aktivniho vseho je nejak moc rychlej a nenadalej... A ja civim jak suva z nudli, jak se mi plnej dny vsim moznym.

Mam novej svetr, novy boty a novy tilko. Aspon, ze mam to uzasny, uzasny nakupovani peknejch veci! Cloveka tak pekne potesi, kdyz si k sobe privine uplne novy cerny kozeny boots... Hned je ten svet takovej peknejsi. :D
Moje garderoba se povazlive zacina zaplnovat cernou barvou... az moc. Ale tyjo, cerna se hodi ke vsemu, je pekna, vypadam v ni pekne blede (:D) a kdyz si vezmu k ni neco barevnyho, vynikne to o to vic... Tak co jako.

Mam desky s Medvidkem Pu. A jeste se mi nikdo nesmal.
Mam hodinky s Medvidkem Pu a uz se mi smaly dve hrozne dospely ctrnactky v buse. Hlavne, ze mate podpatky, ty kravy vymatlany, furt jsem vypadala lip nez vy, oranzovy drzky!!!! (tato veta prave uvolnila autorcin pretlak, nebyla urcena nikomu z jejich ctenaru v pripade, ze to nejsou dve slecinky z Usti, co si mysli, ze kdyz maj boty od Tamanu na vysokym podpatku a makeup o par odstinu tmavsi nez jejich plet, ze jsou snad zajimavy, krasny ci nedejboze pritazlivy)

A na zaver...
MODNI OKENKO:
Puncochace do otevrenych bot - ANO. Ale POUZE V PRIPADE, ze jsou to botky na vyssim podpatku a ty puncochace NEJSOU telovy. Protoze silonky v otevrenych botech jsou HNUS.
Leginy, stejne jako puncochace, neplni funkci klasickych kalhot. Je mi jedno, ze tamhleta ceska modni bloggerka taky nosi leginy s trickem kamsi po pas, jakmile proste top konci vys jak pod zadkem, je to HUMAC, NEVKUS a budu na vas delat hlasite EWWW!
O leginach, co vypadaji jako z kuze, se snad ani nebudu zminovat, kolekce h&m na podzim/zimu je jich plna. A i kdyz h&m miluju snad nejvic na svete, tohle je proste ble a clovek v tom vypada, jak kdyby snad miril na sadomaso hratky.
Jo, a jeggins jsou mozna pohodlny (rozhodne tak vypadaji, vsichni to o nich tvrdi, ja sama zadny nemam, nejak jsem tomu nepropadla, stejne jako nude barvy jdou nejak mimo me - i kdyz nude mam jedno tilko), ale vzdycky mi prislo, ze se maji tvarit jako dziny, zatimco si jejich nositelka uziva pohodli, ktereho by v klasickych dzinach nikdy nedosahla... No, tak si snad k tem slavnym jeggins koupim tricko, co mi spolehlive zakryje tu hnusnou gumu, ne? Jako nic proti, noste si je, furt lepsi nez jakobykozeny leginy, ale, tyjo, celej svet nemusi vedet, ze to, co zrovna mate na sobe, se jako dziny jenom tvari a na tele vam to pridrzuje takova pekna guma jako u teplaku. Dlouhy tricko! Dlouhy tricko!
Tak jsem to pekne zkritizovala a muzu v klidu spat... Nejakych sest hodin spanku, no ja se mam...

Žádné komentáře:

Okomentovat