sobota 18. září 2010

I don’t hate people. I just feel better when they aren’t around.

Total Eclipse.
Mechanický pomeranč.
Prokletí básníci.
Poe.
Tmavě šedej lak na nehtech.
Černý kalhoty.
Černej cardigan.
Černý boots.
Černá tužka na oči.
Temně šedý stíny.
Černý obroučky brýlí.
Černá tužka na oči.
Portishead.
The XX.
Černá taška do školy.
Nejvíc píšu černym centropenem.
Mám referát na deprese.
Bojim se Beth Gibbons.
A taky tohle.

Depka? 
Vůbec ne!
Já jsem takhle... šťastná. Baví mě to.
Nemám na nic čas, nemám čas, jsem jako bílý králík z Alenky v Říší divů. Jsem tady a mám být tam.
Miluju podzim. Těšim se, až bude padat barevný listí ze stromů... To se pak na všechno vykašlu, vezmu svýho rozfláklýho Broučka a půjdu ven. A budu se procházet, budu se brodit listím, budu poslouchat Portishead a budu tak hrozně šťastná, že budu ráda, když neprasknu.
Tohle je to nejkrásnější.
Nikdy jsem si nemyslela, že by mě mohly bavit básničky. Baví... 
Ale v životě bych žádnou nedokázala napsat... a i kdyby jo, neměla by hlavu ani patu.

Beth Gibbons je nádherná, když prožívá hudbu, co zpívá. Je krásná. Ale když otevře oči, bojim se jí.



So don't you stop, being a man
Just take a little look
From our side when you can
Show a little tenderness
No matter if you cry...

5 komentářů:

  1. Pan Ryba Karel7. dubna 2011 v 6:12

    No jo, na inteligentního si nepřijdeš, prcku.. =) Asi by jsi si měla koupit silnější brejle a přečíst si znova, co jsem napsal. Šikana? Ne. Jenom se mi nelíbí, když si někdo hraje na něco, co není, třeba lesbu. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Pan Ryba Karel7. dubna 2011 v 6:14

    http://www.facebook.com/profile.php?id=1502349924#!/profile.php?id=1758178330 Když ti to tak vadí.. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Pan Ryba Karel7. dubna 2011 v 6:25

    Stačilo říct, ať tě nechám bejt.. Ahoj.. =)

    OdpovědětVymazat
  4. Pan Ryba Karel7. dubna 2011 v 7:09

    Stačilo říct, ať nepíšu.. Ahoj.. =)

    OdpovědětVymazat